shadow

Google змінює сайт, щоб уточнити, коли саме він відстежує людей навколо

Гугл змінив опис на своєму сайті про те, коли і як саме він відстежує своїх користувачів.

Перегляд був зроблений на пояснення того, як його “історії” параметри роботи. Сторінка припустив, що це може відключити всі відстеження місця розташування – але тепер ясно, що насправді його вимикати не обов’язково означає, Google не буде стежити за тобою.

Зміни прийшли після того, як компанія була піддана критиці за те, що там одна з налаштувань Google запропонувала можливість перемикатися історії або включений, або вимкнений. Але це насправді не перемикач всю історію місцезнаходжень: тільки певну функцію в додатку карти.

Ассошіейтед Прес критикували Google за продовжує збирати величезні обсяги даних про своїх користувачів, навіть якщо вони перейшли, що заліку і вважали себе вільними від отслеженным.

Сторінка Google в допомогу для створення історії свідчить: “цей параметр не впливає на інші сервіси позиціонування на вашому пристрої.” Він також визнає, що “деякі дані про місцезнаходження можуть бути збережені як частина діяльності на інші послуги, як пошук і карти”.

Раніше, на сторінці зазначено: “з історією, місце, місця, які ви йти більше не зберігаються.”

Google зберігає дані про місцезнаходження, навіть коли користувачі не стануть сервісів

АП відзначає, що зміна сталася опівдні в четвер, що підтверджується архівними знімками мережі, прийнятих раніше в той же день.

Розслідування АП виявили, що навіть з історією розташування відключено, Google зберігає розташування користувача, коли, наприклад, відкрила додаток Google Maps є або коли користувачам здійснювати пошук в Google, не пов’язаних з розташування. Автоматизована пошуки місцеву погоду на деяких телефонах Android також зберігати місцезнаходження телефону.

В опублікованому в четвер заяві АП, Google сказав: “Ми постійно оновлюємо пояснювальній мовою про історію місця розташування, щоб зробити його більш послідовним і чітким на всіх платформах і допомогти центри”.

Заява контрастує із заяву компанії Google відправили в АП, кілька днів тому, що, зокрема, сказав: “ми забезпечуємо чіткий опис цих інструментів”.

Джонатан Майер, Прінстонський вчений і колишній головний технолог для виконання бюро Федеральної комісії з комунікацій, заявив, що зміна формулювання є кроком у правильному напрямку. Але він не усунення плутанини в Google створили шляхом збереження інформації про місцезнаходження кількома способами, сказав він.

“Поняття, має два різних способів, в яких ви контролюєте, як ваші дані зберігаються за своєю суттю оману”, – сказав він у четвер. “Я не можу думати з верхньої частини моєї голови будь великий інтернет-сервіс, який спроектований свої налаштування приватності розташування подібним чином”.

К. Shankari, університету Берклі, дослідник, за результатами якої спочатку попереджені АП питання, заявив в четвер була “хорошим кроком вперед”, але додав “вони можуть зробити його краще.” Для однієї речі, сказала вона, сторінка раніше не згадує ще один параметр, званий “і веб-Додаток.” Повертаючи цю настройку, що б насправді зупинити запис даних про місцезнаходження.

Величезні технологічні компанії знаходяться під пильною увагою за їх практики дані, після серії скандалів конфіденційності Facebook і нові дані-конфіденційність нещодавно правилами, прийнятими Європейським Союзом. Торік ділової новинний сайт кварц виявили, що Google стежить за користувачами Android за допомогою збору адрес прилеглих вишок мобільного телефону, навіть якщо всі служби Геолокації були вимкнені. Google змінив цю практику і наполягав, що це все одно не записані дані.

Критики кажуть, вимогливість Google для відстеження місця розташування своїх користувачів виникає з прагнення підвищити доходи від реклами. Він може стягувати з рекламодавців більше, якщо вони хочуть щоб звузити доставка оголошення людям, які вже побували в деяких місцях.

Деякі спостерігачі також відзначили, що Google як і раніше пов’язані за 20-річну угоду він ударив з Федеральною торговою комісією у 2011 році. Це угода вимагає від Google не спотворювати споживачам, як вони можуть захистити своє приватне життя.

Google вирішила, що того, у відповідь на розслідування ftc свого нині соціальних мереж сервісу Google Buzz, яку агентство обвинувачений публічно розкриваючи найбільш частих користувачів Gmail контактів.

Рік потому, Google оштрафували на $22,5 млн за порушення угоди після того, як він служив деяким користувачам Apple Safari браузер, так звані cookie відстеження в порушення параметрів, які були призначені, щоб запобігти цьому.

КДК відмовився сказати, чи було це початок розслідування в Google, як це описав історію місцезнаходжень.